Job Responsibilities:

  • Supports company operations by maintaining office systems and supervising staff.
  • Maintains office services by organizing office operations and procedures, preparing payroll, controlling correspondence, designing filing systems, reviewing and approving supply requisitions, and assigning and monitoring clerical functions.
  • Designs and implements office policies by establishing standards and procedures, measuring results against standards, and making necessary adjustments.
  • Completes operational requirements by scheduling and assigning employees; following up on work results.
  • Maintains office staff by recruiting, selecting, orienting, and training employees.
  • Achieves financial objectives by preparing an annual budget, scheduling expenditures, analyzing variances, and initiating corrective actions.
  • Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.

Skills:

  • Supply management
  • Tracking budget expenses
  • Supervision
  • Developing standards
  • Promoting process improvement
  • Reporting skills
  • Two years experience as an office setting manager
  • Proficient with office software

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱۴, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۳, ۲۰۲۵

Appraisals

مشیران · 11-50 ملازمین - لاہور

Appraisals

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Manager

Liberal Lawn Mowers, لاہور, پاکستان
فروری ۱۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Office Manager

Growork Co-working, لاہور, پاکستان
فروری ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Office Manager

LINRCO, واہ کینٹ, پاکستان
جنوری ۱٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Office Manager

LINRCO, واہ کینٹ, پاکستان
جنوری ۱۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!