Customer Engagement: Answer incoming calls promptly and professionally, addressing customer inquiries, concerns, and requests with empathy and patience.

Information and Assistance: Provide accurate information regarding products, services, and policies to assist customers in making informed decisions.

Issue Resolution: Identify and resolve customer issues or complaints effectively, ensuring a positive resolution while adhering to company policies and procedures.

Data Entry: Accurately record customer information, interactions, and transactions in the company's database.

Quality Assurance: Maintain high-quality service standards and comply with call center guidelines to ensure customer satisfaction and meet performance metrics.

Team Collaboration: Work collaboratively with team members and supervisors to achieve departmental goals and objectives.

Continuous Improvement: Seek opportunities for self-improvement through training and development, staying updated on product knowledge and call center procedures.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۳, ۲۰۲۴

AskforSEO

تشہیر / تعلقاتَِ عامہ · 1-10 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative - Inbound

Kazz Khan Travels, سرگودھا, پاکستان
دسمبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

United Bank Limited (UBL), ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
دسمبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Specialist

Exact Solutions LLC, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
دسمبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Team Lead - Customer Care

AA Web Solutions (SMC Private) Limited, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!