This is an on-site full-time role for a Customer Service Representative located in Lahore. 

  • The Customer Service Representative will be responsible for making new sales, handling customer inquiries, resolving customer issues, and ensuring customer satisfaction. 
  • Day-to-day tasks will include responding to customer calls and emails, providing information about the services, troubleshooting issues, and maintaining customer records. 
  • The role aims at ensuring new sales, enhancing customer experience and building long-term relationships with clients.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Taj Bagh Housing Scheme, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۴, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۳, ۲۰۲۵

Auto Freight Hub

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Safwa, فیصل آباد, پاکستان
مئی ۰۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

ABF Communications, لاہور, پاکستان
مئی ۰۲, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Cortex Tech Hub, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Meduzo, کراچی, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!