• Responding to customer inquiries via online chat in a timely and efficient manner.
  • Keeping up to date with company policies, procedures, and products to effectively answer customer questions.
  • Providing feedback to the management team on areas for improvement in the customer support process.    
  • Maintaining a high level of customer satisfaction by demonstrating empathy, patience, and a positive attitude.  
  • Providing customers with product and service information as needed.
  • Escalating complex issues to higher authorities or departments as necessary.
  • Overall, as a chat support executive, you will play a crucial role in ensuring the satisfaction of the customers and maintaining the reputation of the company.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۴, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۳, ۲۰۲۳

Work Environment

Supervisor’s gender:
Either
Percentage of female coworkers:
40-49%

Awan Empire

ذرائع ابلاغ / مواصلات · 11-50 ملازمین - لاہور

,

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Executive

Quickence Int., لاہور, پاکستان
دسمبر ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
دسمبر ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
دسمبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
جنوری ۰۲, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!