We are looking for technically skilled candidates with excellent interpersonal skills for the technical support position. Who can troubleshoot technical issues, provide timely customer feedback, and support the roll-out of new applications, among other duties. 

Moreover, you need to talk to customers directly, as well as create written documentation, requiring excellent written and verbal communication. 

Responsibilities: 

  • Handling customer technical support cases through phone and email submission 
  • Troubleshooting technical issues. 
  • Diagnosing and repairing faults. 
  • Speaking to customers to quickly get to the root of their problem. 
  • Providing timely and accurate customer feedback. 
  • Following up with clients to ensure the problem is resolved. 
  • Supporting the roll-out of new applications. 
  • Providing support in the form of procedural documentation. 
  • Managing multiple cases at one time. 
  • Testing and evaluating new technologies. 
  • Updating the company website with tech tips and brief documents 
  • Evaluating system potential through assessing the compatibility of new programs with existing programs 
  • Improving existing programs by evaluating objectives and specifications, reviewing proposed changes and making recommendations 
  • Maintaining system functionality by testing computer components 
  • Achieving computer stem objectives through collecting relevant data, identifying and evaluating options and suggesting a course of action 
  • Maintain client confidence by keeping their information confidential 
  • Preparing reference material for users by drafting operation instructions 

Requirements: 

  • Degree in computer science or information technology. 
  • Prior experience in tech support, desktop support, or a similar role. 
  • Proficiency in Windows/Linux/Mac OS. 
  • Experience with remote desktop applications and help desk software. 
  • Attention to detail and good problem-solving skills. 
  • Excellent interpersonal skills. 
  • Good written and verbal communication. 

Shift Timings: 6pm to 3am 

Salary: upto 100k 

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
computer science, information technology, information systems, or similar.
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۱۹, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۱۸, ۲۰۲۳

Bell Oceanic Communications (SMC-Pvt) Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

IT Administrator

Kohistan Group, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
دسمبر ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Manager IT

RMI, Peshawar, پشاور, پاکستان
دسمبر ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Specialist

Makenzy Motor Industries, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Officer

Frontier Platinum Group, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
دسمبر ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!