The main tasks to perform this job include the following: -

  • To ensure closure of the assigned complaints/requests received through any customer touch point.
  • To investigate the complaints according to the relevant SOPs.
  • To take action and close the complaints/requests within the turnaround time.
  • To adhere to & comply with the policies & procedures while performing routine tasks.
  •  The following tasks are also assigned wherever applicable: 

Job Requirements:

  • List the basic credentials required for this job profile: -
  • Qualification: - Minimum bachelor's degree from a reputable university.
  •  Relevant Experience: - Minimum 1 year of experience preferably in a relevant field.
  • Skills: - Good problem-solving and decision-making ability, Proficient in MS Office, possess product knowledge and system experience.
  • Salary: - 50K – 60K (P/M)
  • Certifications: Communication Skills Training is preferred, Basic MS Office training is preferred, Product Training is preferred at the time of hiring, etc.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
25 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Minimum bachelor's degree from a reputable university
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۵, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۴, ۲۰۲۵

Bulls and Bulls Pvt Ltd

بی پی او · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Executive

Jinnah Technologies PVT, , پاکستان
جون ۱۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Executive Support / Customer Care

ASK Development (Pvt) Ltd, اسلام آباد, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

IT Support Care

جون ۲۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Graphic Designer

First Class IT Services Pvt, , پاکستان
جون ۱۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!