• Customer Service/Satisfaction Quality Assurance Specialist
  • Customer service QA specialists check to ensure that support agents meet customer needs and address all feedback effectively.
  • Technical Quality Assurance SpecialistTechnical call center QA specialists monitor the calls from a technical standpoint, collecting, analyzing, and visualizing call center data for insights.
  • Business Process/Operations Quality Assurance Specialist and verifying call center process controls and monitoring customer satisfaction with those process controls.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
30 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
16 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
نان میٹرک
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
ایک سال سے کم - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۴, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۳, ۲۰۲۵

Call Bridge Solution

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Axis Recruitment Ltd, لاہور, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

Rising Tech Solutions, لاہور, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent - Outbound

Nortel Communications, لاہور, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!