Responsibilities:

  • Respond to customer inquiries via email, chat, and phone regarding product information, order status, shipping, returns, and other related issues.
  • Confirm order details with customers, including shipping addresses, payment information, and product specifications.
  • Process order modifications and cancellations as requested by customers.
  • Troubleshoot and resolve customer complaints and issues efficiently and professionally.
  • Maintain accurate records of customer interactions and order details.
  • Escalate complex issues to appropriate departments as needed.
  • Provide clear and concise information to customers regarding company policies and procedures.
  • Maintain a positive and empathetic attitude towards all customers.
  • Assist in identifying and reporting recurring customer issues to improve overall service quality.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
زیادہ سے زیادہ تجربہ:
اہم نہیں ہے
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۰۸, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۰۷, ۲۰۲۵

Cassowary Digital

· 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Digitaiz, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Vision Careers, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Grace American LLC, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Representative

The Digital Penguin, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!