A highly qualified customer service agent who can handle a high volume of incoming and outgoing calls is what we are searching for. As the face of our business, the call center representative needs to be a quick learner who can recall scripts and adjust them during a call. They need also to have strong communication and interpersonal skills.

  • Managing large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Following call center “scripts” when handling different topics
  • Identifying customers’ needs, clarifying information, researching every issue and providing solutions.
  • Channel experience
  • Aptitude with data
  • Bilingualism (Arabic, English, Spanish, German, Russian etc)
  • Flexibility
  • Process-oriented
  • Problem-solving skills
  • Empathy
  • Consultation
  • Interpersonal skills.
  • Strong Verbal and written communication skills.
  • Customer service skills.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۰, ۲۰۲۳

DA Visioners Associates

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
دسمبر ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Rauf Universal Shipping, کراچی, پاکستان
دسمبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Hubbs, لاہور, پاکستان
دسمبر ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!