• Responsible for managing the daily routine of the Customer Service Department
  • Responsible for managing staff timetable and making sure staff working accordingly
  • Responsible for dealing with Head Office and passing the message/information to the team.
  • Responsible to record and evaluate staff job performance.
  • Responsible for settling staff working problems by giving suitable solutions.
  • Candidate must be able to speak Mandarin because to Head Office mostly communicates using Mandarin.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
25 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
ڈپلوما
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۲۲, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۲۱, ۲۰۲۵

Degitech Center (SMC-PRIVATE)

بی پی او · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
فروری ۱۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Nextbridge Ltd, لاہور, پاکستان
فروری ۱۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Officer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
فروری ۲۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tropical Software Solutions, لاہور, پاکستان
فروری ۲۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!