You will be the first point of contact for our customers, providing exceptional service and support. Your role will involve addressing customer inquiries, resolving issues, and ensuring customer satisfaction.

Key Responsibilities:

  • Respond to customer inquiries via phone, email, and chat in a timely and professional manner.
  • Resolve customer issues and complaints efficiently and effectively.
  • Provide detailed product/service information to customers.
  • Maintain accurate and detailed records of customer interactions.
  • Collaborate with other team members to ensure a seamless customer experience.
  • Identify and escalate priority issues to the appropriate departments.
  • Follow up with customers to ensure their issues are resolved to their satisfaction.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
20 - 25 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۳۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۳۰, ۲۰۲۴

Fiber Beam Pvt. Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - کراچی

WEBXS

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Professional HRM Servies, راولپنڈی, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Work Together, راولپنڈی, پاکستان
دسمبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Grow Wise Consultants, کراچی, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Focus Clothing Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!