We needs "Customer Service Representative" for its new brand

  • Experience Level: 2-3 Years
  • Gender: No preferences
  • Qualification: Bachelors
  • Salary Range: 60k - 80k

Key Responsibilities:

  • Respond to customer inquiries via phone, email, and chat in a timely and professional manner.
  • Provide information about products, services, and company policies to assist customers effectively.
  • Assist customers with order placement, tracking, and returns, ensuring accuracy and satisfaction throughout the process.
  • Collaborate with the logistics team to address delivery issues and ensure timely resolution.
  • Handle customer complaints and issues with empathy and efficiency, striving for first-call resolution.
  • Prepare regular reports on customer service performance and trends for management review.
  • Strong communication with a focus on customer satisfaction.
  • Proficient in Microsoft Office.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱۱, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۰, ۲۰۲۵

Healthy Space Pvt Ltd.

پرچون · 101-200 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Inverex, کراچی, پاکستان
جنوری ۲۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Home Tech Solutions, لاہور, پاکستان
فروری ۰۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

The Digital Penguin, لاہور, پاکستان
فروری ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Ghulam and Co, ملتان, پاکستان
فروری ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!