We are looking for a professional and courteous Customer Service Representative (CSR) to manage customer interactions, resolve queries, and ensure customer satisfaction across various channels including phone, email, and chat. The ideal candidate must be a quick learner with strong communication skills and a passion for helping others.

Responsibilities

  • Handle customer calls, emails, and live chat support professionally.

  • Address customer complaints, questions, and concerns in a timely and effective manner.

  • Maintain accurate records of interactions and transactions.

  • Follow up with customers to ensure issue resolution and satisfaction.

  • Coordinate with internal departments (sales, logistics, technical) for issue resolution.

  • Stay updated on products, services, and company policies.

  • Meet individual performance KPIs (call handling time, satisfaction score, etc.).

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Online Customer Sale Representative
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۸, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۷, ۲۰۲۵

iShine Webhouse

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

ppI-SHINE TECHNOLOGIES/p/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

NestHive, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۳۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tropical Software Solutions, لاہور, پاکستان
جون ۲۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MNK Digital, , پاکستان
جون ۲۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

IMC Certification, کراچی, پاکستان
جون ۲۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!