𝐊𝐞𝐲 𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬:

• Serve as the first point of contact for visitors and clients, providing excellent customer service.

• Address and resolve inquiries or direct them to the appropriate department 

• Assist the horticulture team with scheduling and coordinating activities and tasks. Maintain records of plant care schedules, inventory, and supplies.

• Support procurement of horticultural supplies and equipment.

• Coordinate housekeeping schedules and assign tasks to staff. Maintain inventory of cleaning supplies and order new stock as necessary.

• Monitor the cleanliness and maintenance of facilities, reporting any issues to the supervisor.

• Input and update data in various systems and databases.

• Ensure the accuracy and integrity of data and records.

• Perform other administrative tasks as assigned by the supervisor.

𝐐𝐮𝐚𝐥𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬:

• High school diploma or equivalent required additional education in business administration or a related field is a plus.

• 1-2 years of experience in administrative support roles, with a background in amusement park is preferable.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulistan Colony, راولپنڈی, پاکستان
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۰, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۹, ۲۰۲۴

Joyland Pvt Ltd

فنون / تفریح · 601-1000 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Email Support Executive

Clark Kent Construction Estimate, لاہور, پاکستان
دسمبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Manager

Al-Fatah Shopping Mall, لاہور, پاکستان
دسمبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Employee Service Executive

Professional Employers (Pvt) Ltd, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant

Code Sprint, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!