• Handle customer inquiries and provide accurate information about products or services.
  • Resolve customer complaints efficiently, ensuring a positive resolution.
  • Process orders, returns, and exchanges, ensuring timely and accurate completion.
  • Maintain customer records and update account details in the system.
  • Monitor and respond to customer feedback to enhance satisfaction.
  • Coordinate with internal teams to address complex issues or requests.
  • Provide proactive updates to customers regarding their concerns or orders.
  • Identify opportunities to promote products or services that meet customer needs.
  • Adhere to company policies and procedures while maintaining professionalism.
  • Prepare and submit reports on customer interactions and feedback trends.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۴, ۲۰۲۴

Knot Chem

خدمات · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
دسمبر ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Safar Al Umrah LLC, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Professional HRM Servies, راولپنڈی, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative - Intern

Edrive Technology, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!