We are seeking a highly skilled and customer-focused Customer Care Representative to join our team. As the primary point of contact for our customers, you will be responsible for providing exceptional service and support via phone, email, and chat.

Your goal will be to resolve customer inquiries and concerns in a timely and professional manner, ensuring a positive experience and building loyalty. You will utilize your excellent communication and problem-solving skills to:

  • Address customer complaints.
  • Provide product information.
  • Troubleshoot issues.

Additionally, you will be expected to:

  • Maintain accurate records of customer interactions.
  • Identify opportunities to upsell or cross-sell products.
  • Collaborate with internal teams to resolve customer issues.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
19 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۸, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۰, ۲۰۲۵

Mass Logistics

بی پی او · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative

My Travel, لاہور, پاکستان
جنوری ۱۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Care Representative

Oculus Ventures, کراچی, پاکستان
دسمبر ۳۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

SunGrow Power, ملتان, پاکستان
جنوری ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Care Representative - Inbound

Kazz Khan Travels, سرگودھا, پاکستان
دسمبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!