Key Responsibilities:

 

  •  Engage in outbound/inbound calls with a positive and friendly demeanor.
  •  Solve customer queries efficiently and proactively.
  •  Utilize convincing power to promote products/services.

Skills We Value:

  •  Outstanding communication skills – articulate and empathetic.
  •  Problem-solving prowess to address diverse customer needs.
  •  A proactive approach to challenges, ensuring customer satisfaction.
  •  Convincing power that turns conversations into successful outcomes.

Why Choose Us?

  •  Collaborative and supportive team environment.
  •  Continuous learning opportunities to enhance your skills.
  •  Competitive compensation and performance-based incentives.
  •  Be part of a company committed to your professional growth.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۹, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۹, ۲۰۲۴

Mech Tech

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Bright Furture Call Center, لاہور, پاکستان
جنوری ۰۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

Vortex Wave, لاہور, پاکستان
جنوری ۱۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

One Tech, کراچی, پاکستان
جنوری ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

Calanex Communication, ایبٹ آباد, پاکستان
جنوری ۱۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!