We seek a dedicated professional who takes ownership of his/her accounts, resolves customer’s issues, addresses the core of each query, and delivers service that earns our customers' trust.

We are looking for someone who:

  •  Must have excellent command on spoken English and can professionally comprehend and resolve customer issues.
  •  Effectively responds to inbound calls to investigate, process, and resolve customer inquiries promptly.
  •  Make calls to the customers to resolve customer’s concerns, and collect payments to support team and departmental objectives.
  •  Embraces teamwork and is willing to go the extra mile for his/her team's success.
  •  Works closely with cross-functional teams to ensure customer’s issues and complaints are addressed in accordance with company-wide compliance protocols and procedures.

Perks and Benefits:

  •  Punctuality Bonus
  •  Commissions/Incentives
  •  Medical Allowance
  •  Fuel Allowance
  •  Leave Encashment
  • UMRAH

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۰۱, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۱۲, ۲۰۲۴

MPS Ltd

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

TCL Electronics Pakistan (Pvt.) Ltd., لاہور, پاکستان
دسمبر ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Professional HRM Servies, کراچی, پاکستان
دسمبر ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Tech Bridge Consultancy, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!