We seek a dedicated professional who takes ownership of his/her accounts, resolves customers’ issues, addresses the core of each query, and delivers service that earns our customers' trust.

𝗘𝗱𝘂𝗰𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻:

Candidates with foreign degrees or UK exposure will be preferred.

𝗪𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗼𝗿 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗵𝗼:

  • Must have excellent command of spoken English and can professionally comprehend and resolve customer issues.
  • Effectively responds to inbound calls to investigate, process, and resolve customer inquiries promptly.
  • Make calls to the customers to resolve customers’ concerns, and collect payments to support team and departmental objectives.
  • Embraces teamwork and is willing to go the extra mile for his/her team's success.
  • Works closely with cross-functional teams to ensure customers’ issues and complaints are addressed in accordance with company-wide compliance protocols and procedures.

𝗣𝗼𝘀𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀: 20

𝗣𝗲𝗿𝗸𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗕𝗲𝗻𝗲𝗳𝗶𝘁𝘀:

  • Punctuality Bonus
  • Commissions/Incentives 
  • Medical Allowance
  • Fuel Allowance
  • Leave Encashment
  • UMMRAH 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
ڈگری کا عنوان:
Candidates with foreign degrees or UK exposure will be preferred
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰٦, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۷, ۲۰۲۵

MPS Ltd

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Al-Hassan Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Executive

E-Square, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Executive

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Lea Car Service LTD, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!