Responsibilities:

Call Center Representatives complete customer service tasks that ensure customers have the information and assistance they need and maintain the company’s positive reputation. They often have the following responsibilities:

  • Take customer calls and provide accurate, satisfactory answers to their queries and concerns
  • De-escalate situations involving dissatisfied customers, offering patient assistance and support
  • Call clients and customers to inform them about the company’s new products, services and policies
  • Guide callers through troubleshooting, navigating the company site or using the products or services
  • Review customer or client accounts, providing updates and information about billing, shipping, warranties and other account items
  • Collaborate with other call center professionals to improve customer service
  • Help to train new employees and inform them about the company’s customer management policies

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 60 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۰, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۹, ۲۰۲۴

Orido Private Limited

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

Pristine Lines Pvt, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

MZ Solutions (SMC-PRIVATE) Limited, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Professional HRM Servies, کراچی, پاکستان
دسمبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Experts Communication, کراچی, پاکستان
دسمبر ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!