1. Respond promptly to customer inquiries via phone, email, chat, or social media.
  2. Identify and assess customer needs to achieve satisfaction.

  3. Maintain accurate records of customer interactions, transactions, comments, and complaints.

  4. Provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.

  5. Escalate unresolved issues to the appropriate internal teams or departments.

  6. Follow communication procedures, guidelines, and policies.

  7. Stay updated with product knowledge and service processes to provide accurate information.

  8. Collect customer feedback and share it with relevant teams to improve overall service.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 24 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
BS IT, BSCS
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۳, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۳, ۲۰۲۵

PNY Trainings

تعلیم و تربیت · 1-10 ملازمین - لاہور, ملتان, راولپنڈی

pPNY Trainings/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

ABODE Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
مئی ۰۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Representative

The Digital Penguin, لاہور, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Premio Travel & Tours Pvt Ltd, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Choice Bazaar, کراچی, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!