We are looking for a proactive and customer-focused Customer Experience Officer to join our team. In this role, you will be the first point of contact for our customers, helping to ensure they have a smooth and positive experience with our products or services.

Key Responsibilities:

  • Handle customer inquiries via phone, email, and chat in a timely and professional manner

  • Resolve customer complaints and issues with empathy and efficiency

  • Track and report recurring customer feedback to help improve services

  • Assist in implementing strategies to enhance customer satisfaction

  • Maintain accurate records of customer interactions

Requirements:

  • Excellent communication and interpersonal skills

  • Strong problem-solving abilities

  • Previous customer service or client-facing experience preferred

  • Ability to work well in a team and under pressure

  • Familiarity with CRM systems 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۸, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۷, ۲۰۲۵

Premio Travel & Tours Pvt Ltd

سفر / سیاحت / ذرائعِ نقل و حمل · 11-50 ملازمین - کراچی, لاہور, ملتان

Premio Travel & Tours (Pvt.) Ltd

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Experience / Fulfillment Associate

Samaan Movers, لاہور, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Director IT - Customer Experience

مئی ۰۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Front Desk Officer

Integrated Health Services, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۳۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Travel Experience Manager

The Wander Adventures, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!