• Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, email, chat, or face-to-face interactions.
  • Handle a incoming calls and messages, managing customer needs efficiently.
  • Resolve customer complaints by identifying issues, providing appropriate solutions, and following up to ensure resolution.
  • Process customer orders, returns, exchanges, cancellations, and refunds accurately.
  • Provide detailed product and service information, including promotions and company policies.
  • Collaborate with sales, marketing, and other internal teams to enhance customer experience and promote products or services.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۲, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۱, ۲۰۲۵

Safwa

فیشن · 1-10 ملازمین - فیصل آباد

Safwa

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Cortex Tech Hub, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Meduzo, کراچی, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Ornt Zone, اسلام آباد, پاکستان
مئی ۰۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

KMR Web Solutions, ملتان, پاکستان
اپریل ۲۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!