The Customer Service Representative (CSR) acts as the primary point of contact between the company and its customers. The CSR is responsible for providing excellent customer support, resolving inquiries, and ensuring customer satisfaction through effective communication and problem-solving skills.

Key Responsibilities:

  • Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, email, chat, or in person.

  • Assist customers with product or service questions, order processing, billing issues, and complaints.

  • Maintain accurate customer records and update account information as needed.

  • Troubleshoot and resolve customer issues efficiently or escalate to appropriate departments when necessary.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۹, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۹, ۲۰۲۵

S&R Enterprise

ہوٹل انتظامیہ / ریستوران · 1-10 ملازمین - لاہور

Social Meda Marketing

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

NestHive, اسلام آباد, پاکستان
مئی ۲۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Prime Human Resource Services (Pvt) Ltd, کراچی, پاکستان
مئی ۲۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Printing Ventures, لاہور, پاکستان
جون ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
مئی ۰۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!