Shifts: Night Shift (12:00 am - 9:00 am PKT, may vary due to daylight saving)

Requirements:

  •  Fluent in English
  •  3 years of Customer Service experience
  •  Ability to work full-time night shifts
  •  Proficient in providing technical support over email and chat using Zendesk CRM
  •  Strong communication, problem-solving, adaptability, and time-management skills

Responsibilities:

  •  Provide exceptional technical support over email and chat
  •  Utilize Zendesk CRM and related tools to address customer inquiries
  •  Demonstrate excellent communication skills and problem-solving abilities
  •  Manage time effectively to ensure timely resolution of customer issues

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
3 سال - 4 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۰, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۰۹, ۲۰۲۵

Supportics

بی پی او · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Representative

Saaitec, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Chat Support Representative

Pyramid Designs, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Email Chat Support Representative

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Chat Support Specialist

Hitro Tech LLC, جوہر آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!