Coordinates human resource and administrative activities such as hiring, managing employee records, and dispersing salaries, along with being responsible for administrative tasks for employees abroad.

Major Responsibilities:

  • Coordinate with employees and upper management, both in Pakistan and abroad
  • Maintain human resource records
  • Manage recruitment cycle for new openings in the firm
  • Recruit new employees, negotiate and prepare contractual agreements
  • Effectively implement various HR policies and ensure compliance
  • Handle employee complaints and grievances
  • Provide administrative support to conferences, workshops, trips, training, etc.
  • Implement guidelines for issuance of office facilities/equipment for the present staff and new employees.
  • Maintain lists of vendors, suppliers, and service providers.

Skills

British English accent, Human resource management, good administrative skills, Good communication skills, Good negotiation skills, Multi-tasking skills, MS Word, MS Excel, MBA, Good spoken English, Fluency in English, Good English writing skills

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۲۳, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۲, ۲۰۲۵

Viral Webbs

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

IT Company

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Human Resource Executive

Professional Employers (Pvt) Ltd, کراچی, پاکستان
جنوری ۱۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

HR Executive

Roots International Schools, اسلام آباد, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Executive

Teleport Manpower Consultant, اسلام آباد, پاکستان
دسمبر ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Human Resource Manager

Go Security Limited, فیصل آباد, پاکستان
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!