We are seeking a detail-oriented and empathetic Complaints Management Officer to handle and resolve customer and Clients complaints efficiently and professionally. This role plays a crucial part in maintaining customer satisfaction, improving service quality, and ensuring compliance with regulatory standards.

  • Receive, log, and manage complaints across all channels (phone, CRM, in-person, etc.).
  • Investigate complaints thoroughly and impartially, gathering all necessary information.
  • Respond to complainants within defined service levels and in a respectful, empathetic manner.
  • Work with internal teams to resolve issues and identify process improvements.
  • Maintain accurate records of all complaints and outcomes.
  • Prepare regular reports and analysis on complaint trends for senior management.
  • Ensure compliance with organizational policies and relevant regulations.
  • Ability to manage projects across scattered or remote sites.
  • Day-to-day reporting

 

 

 

 

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Thokar Niaz Baig, لاہور, پاکستان
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۲, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۲, ۲۰۲۵

WaterQo Pvt Ltd

تعمیراتی · 1-10 ملازمین - لاہور

...

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Product Manager-E-Commerce

The Bank of Punjab (BOP), لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!