Key Responsibilities:

  • Manage daily office operations and provide administrative support.
  • Handle HR-related tasks, including employee records, attendance, and payroll assistance.
  • Coordinate office supplies, and equipment, and maintain office infrastructure.
  • Assist with recruitment processes, onboarding, and employee relations.
  • Prepare and maintain reports, documents, and schedules as needed.

Minimum Qualifications:

  • Bachelor's degree.
  • Minimum of 2 years of experience in administrative and HR roles.
  • Strong organizational, communication, and problem-solving skills.
  • Proficiency in MS Office and MS Excel.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۰۷, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۰٦, ۲۰۲۵

Nauman Chattha Solicitors

مشیران · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin Officer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Admin Officer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Admin Officer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۲, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Admin Officer

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!