• Supervise day-to-day operations of the call center team to ensure smooth workflow and productivity.
  • Monitor and evaluate team performance, including call metrics (e.g., call volume, average handle time, first call resolution).
  • Coach, mentor, and provide regular feedback to team members to improve individual and team performance.
  • Handle escalated customer issues and complaints promptly and effectively.
  • Prepare and present performance reports to management.
  • Assist with workforce scheduling to ensure adequate coverage during peak times.
  • Implement and maintain quality assurance procedures and service standards.
  • Collaborate with other departments to improve customer service policies and procedures.
  • Train new staff on policies, call handling techniques, and customer service best practices.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Web Hosting & Domain, کوئٹہ, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۸, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۷, ۲۰۲۵

Ultrasoft System Private Limited

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - کوئٹہ

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Supervisor

Ultrasoft System Technology Hub, کوئٹہ, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Representative

Devonicx, لاہور, پاکستان
اپریل ۲٦, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Representative

Aheed Builders and Developers, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

Unify Cloud Pvt Limited, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۰۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!