Responsibilities:

  1. Handle incoming calls and assist customers with their inquiries, complaints, and requests.
  2. Provide timely and accurate information to customers regarding flight schedules, cancelations, rescheduling, baggage allowance, and other relevant information.
  3. Process flight reservations, ticket bookings, and upgrades as per customer requirements.
  4. Assist in rebooking or rerouting flights in case of cancelations or delays.
  5. Resolve customer issues in a professional and empathetic manner, ensuring customer satisfaction.
  6. Keep accurate records of customer interactions and transactions.
  7. Collaborate with team members and other departments to address customer concerns and improve overall service quality.
  8. Stay updated with airline policies, industry regulations, and product knowledge to provide accurate and up-to-date information to customers.
  9. Meet individual and team targets for customer satisfaction, call resolution, and productivity.

 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Mughalpura, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۰, ۲۰۲۳

Galaxy Travel and Tours

سفر / سیاحت / ذرائعِ نقل و حمل · 1-10 ملازمین - لاہور

Call Canter

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

CSR BPO, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

CSR BPO, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent / Customer Services Representative

Al Emad Call Center, کراچی, پاکستان
دسمبر ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Vortex Wave, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!