Responsibilities and Duties:  

  • Coordination with field teams during the shift for complaint resolution in minimum time and field visits if required.
  • Coordination with OTS, IP NOC, GSAC, and other relevant departments for runtime updates on running complaints
  • Responsible for Keeping the database updated with the current status of complaints alongside the response over emails/WhatsApp groups.
  • Responsible for Keeping a record of inventory consumed in complaints i-e inventory management
  • Responsible for Keeping a record of equipment and tools and raising the request for any requirement
  • Making schedule/Duty Roster of field teams and its implementation
  • Responsible for making a dashboard report of complaints on monthly basis and sharing analysis report / Improvement plan with the department head

Requirements: (Education & Experience)

Bachelor’s degree with 1-2 years’ of relevant experience

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۵, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۴, ۲۰۲۳

Multinet Pakistan

صحت و تندرستی · 1-10 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!