Responsibilities:

  • Build, maintain, and strengthen long-term relationships with clients to ensure customer satisfaction and retention.
  • Act as the primary point of contact for key clients, addressing their needs and concerns in a timely manner.
  • Address customer inquiries, complaints, and concerns by providing efficient solutions, maintaining customer satisfaction and company reputation.
  • Maintain regular communication through emails, calls, and meetings to provide updates, share product enhancements, or address potential issues before they escalate.
  • Proactively offer recommendations or solutions that can benefit the customer.
  • Collect and analyze client feedback to understand satisfaction levels and identify areas for improvement through surveys, interviews, and direct communication.
  • Develop and implement strategies to retain clients, reduce churn, and increase customer loyalty.
  • Identify upselling or cross-selling opportunities to strengthen relationships and expand business.
  • Collaborate with sales, marketing, and product development teams to ensure smooth operations and customer satisfaction.
  • Handle escalations and complaints with a focus on conflict resolution, ensuring professionalism.
  • Keep detailed records of customer interactions, feedback, complaints, and resolutions.

Requirements:

  • Bachelor’s degree in BBA, Mass Communication, or a related field.
  • 1-3 years of relevant experience in customer service or account management.
  • Proficiency in CRM software.
  • Strong cross-functional collaboration and client communication skills.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Human Resource
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
19 - 27 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
BBA, Mass Communication
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۵, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۳, ۲۰۲۵

Hybrid Dot Pvt Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

Ecommerce Impex, لاہور, پاکستان
جنوری ۲۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Sales Executive

Teqniqe, لاہور, پاکستان
جنوری ۲۲, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Associate (CSA)

Touchstone Communications, اسلام آباد, پاکستان
جنوری ۳۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
جنوری ۰۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!