• Develop and implement effective CRM strategies to enhance customer satisfaction and retention. 
  • Oversee customer onboarding, complaint resolution, feedback collection, and service improvement initiatives. 
  • Manage the CRM database, ensuring accuracy and timely updating of customer information. 
  • Coordinate with sales, marketing, and operations teams to ensure seamless customer experience. 
  • Proactively identify and resolve customer concerns and complaints, escalating issues as necessary. 
  • Generate regular CRM reports and analytics to identify trends and opportunities for improvement. 
  • Train, mentor, and supervise CRM support staff to maintain high standards of customer service. 
  • Conduct regular customer satisfaction surveys and analyse results to improve service quality. 
  • Maintain strong relationships with customers, ensuring their needs are met promptly and professionally. 
  • Ensure compliance with company policies, industry standards, and regulatory requirements.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
28 - 53 سال
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
ڈگری کا عنوان:
Business
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
5 سال - 10 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۸, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۷, ۲۰۲۵

Sardar Group of Companies

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 601-1000 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی, ایبٹ آباد, پشاور, واہ کینٹ

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative

Premio Travel & Tours Pvt Ltd, کراچی, پاکستان
جون ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Care Representative

Premio Travel & Tours Pvt Ltd, کراچی, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Care Executive

Premio Travel & Tours Pvt Ltd, کراچی, پاکستان
مئی ۳۰, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Care Officer

Hcm International, کراچی, پاکستان
جون ۰۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!